pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Wywieranie wpływu przez grupy. Psychologia relacji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2007
Oprawa: twarda
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788374891042
ISBN: 978-83-7489-104-2
Data:2001-01-18
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Żyjemy w świecie, w którym stosunki między grupami społecznymi naznaczone są wrogością i przemocą. U źródeł konfliktów znajdziemy stereotypy, uprzedzenia i dyskryminację. Chcąc poprawić relacje międzygrupowe, powinniśmy najpierw zapytać: dlaczego ludzie odwołują się do stereotypów? Skąd bierze się nienawiść między członkami poszczególnych grup? Dlaczego ludzie dyskryminują tych, którzy się od nich różnią? Książka prezentuje dorobek psychologii społecznej w zakresie stosunków międzygrupowych. Zbudowana jest z krótkich, lecz nasyconych treścią opisów najważniejszych danych związanych z tą problematyką.

Książka "Wywieranie wpływu przez grupy. Psychologia relacji" - Walter G. Stephan, Cookie W. Stephan - oprawa twarda - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2007 r.