Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gab |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 236 s. |
Wymiar: | 226x162 mm |
EAN: | 9788363391300 |
ISBN: | 978-83-6339-130-0 |
Data: | 2017-04-10 |
Opis książki:
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez siebie organizacji. Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako przystępne wprowadzenie w tematykę wywiadu biznesowego i przybliża najważniejsze kwestie związane z jego praktyką. Autorzy założyli, że odbiorcą książki jest osoba zainteresowana rozpoczęciem kariery jako analityk wywiadu biznesowego lub osoba, która rozważa wykorzystanie i profesjonalizację funkcji wywiadowczej w swojej organizacji. Z tego względu w książce można znaleźć podstawowe, praktyczne informacje dotyczące:
- celu i zakresu wywiadu biznesowego;
- organizowania funkcji wywiadowczej w organizacji i jej realizowania zgodnie z prawem i standardami etycznymi;
- pozyskiwania, przetwarzania i analizowania informacji;
- raportowania wyników analiz wywiadowczych;
- korzystania z zewnętrznych dostawców usług wywiadowczych oraz świadczenia usług wywiadu biznesowego jako zewnętrzny dostawca;
- stosowania wywiadu biznesowego do wspierania strategicznych decyzji, w szczególności w kontekście innowacji i innowacyjności.
Książka "Wywiad biznesowy" - Aleksandra Bielska, Paweł Smółka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Gab. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2017 r.