pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych

Autor książki:

Dawid Barnaś

Dane szczegółowe:
Wydawca: Exit
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 134 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788378370482
ISBN: 978-83-7837-048-2
Data: 2021-10-11
Cena wydawcy: 42.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

1. Wstęp
2. Bryła Sztywna
2.1. Lokalny i globalny układ odniesienia
2.2. Ruch bryły sztywnej
2.3. Iloczyn wektorowy i macierz antysymetryczna
2.4. Siły działające na bryły sztywne
2.5. Całowanie równań ruchu
2.6. Kod
2.7. Obiekty statyczne
3. Wykrywanie kolizji
3.1. Faza szeroka
3.2. Faza wąska - Separating Axes Theorem (SAT)
3.3. Kolizje między różnymi typami obiektów
4. Metoda impulsowa
5. Obsługa kolizji
5.1. Obliczanie impulsu
5.2. Zapadanie się obiektów
5.3. Tarcie
5.4. Sequential Impulse
5.5. Ciepły start (warm starting)
5.6. Kod
6. Więzy (constraints) i stawy
6.1. Stabilizacja Baumgartea (Baumgarte Stabilization)
6.2. Wyliczanie impulsu
6.3. Sequential Impulse
6.4. Wyznaczanie macierzy Jacobiego
6.5. Więzy - stała względna orientacja (Orientation constraint)
6.6. Więzy - stała odległość (distance constraint)
6.7. Więzy - staw kulkowy (ball-socket joint)
6.8. Więzy - suwak (slider constraint)
6.9. Więzy - złączenie obiektów (weld constraint)
6.10. Więzy - zatrzymanie względnego ruchu obiektów (non-penetration consttraint)
6.11. Miękkie więzy (soft constraints)
6.12. Kod
7. Przykłady użycia
7.1. Stosy obiektów
7.2. Tarcie
7.3. Odbicie
7.4. Kołyska Newtona
7.5. Most
7.6. Wyrzutnia
7.7. Katapulta
7.8. Pojazd terenowy
8. Podsumowanie
9. Dodatek A
10. Bibliografia
11. Streszczenie

Książka "Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych" - Dawid Barnaś - oprawa miękka - Wydawnictwo Exit. Książka posiada 134 stron i została wydana w 2021 r.