Tytuł książki:
Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego
Autor książki:
Michał Bacior
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 166 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375567519 |
ISBN: | 978-83-7556-751-9 |
Data: | 2015-06-10 |
20.79 Ostatni egzemplarz!
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
×
Opis książki:
W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych.Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.
Książka "Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego" - Michał Bacior - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 166 stron i została wydana w 2015 r. Cena 20.79 zł. Zapraszamy na zakupy!