pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego

Autor książki:

Michał Bacior

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 166 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375567519
ISBN: 978-83-7556-751-9
Data: 2015-06-10
46.60 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych.

Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.

Książka "Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego" - Michał Bacior - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 166 stron i została wydana w 2015 r. Cena 46.60 zł. Zapraszamy na zakupy!