Tytuł książki:
Wybory parlamentarne 2007. Marketing polityczny, media, partie
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Duet |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 314 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788362558360 |
ISBN: | 978-83-6255-836-0 |
Data: | 2013-01-30 |
33.24
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
W książce oddawanej do rąk Czytelnika znalazły się artykuły mające na celu przedstawienie przebiegu kampanii parlamentarnej roku 2007 i różnorodnych aspektów gry politycznej ze szczególnym uwzględnieniem technik marketingowych wykorzystywanych przez polskie partie w analizowanym okresie. Kwestie zarówno kampanii, jak i uwarunkowań funkcjonowania polskiego systemu politycznego poddane zostały wielopoziomowej analizie uwzględniającej techniki stosowane przez aktorów politycznych zmagań. Od Redaktora
Książka "Wybory parlamentarne 2007. Marketing polityczny, media, partie" - oprawa miękka - Wydawnictwo Duet. Książka posiada 314 stron i została wydana w 2012 r. Cena 33.24 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.