pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wybory parlamentarne 2007. Marketing polityczny, media, partie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Duet
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 314 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788362558360
ISBN: 978-83-6255-836-0
Data: 2013-01-30
33.24 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

W książce oddawanej do rąk Czytelnika znalazły się artykuły mające na celu przedstawienie przebiegu kampanii parlamentarnej roku 2007 i różnorodnych aspektów gry politycznej ze szczególnym uwzględnieniem technik marketingowych wykorzystywanych przez polskie partie w analizowanym okresie. Kwestie zarówno kampanii, jak i uwarunkowań funkcjonowania polskiego systemu politycznego poddane zostały wielopoziomowej analizie uwzględniającej techniki stosowane przez aktorów politycznych zmagań. Od Redaktora

Książka "Wybory parlamentarne 2007. Marketing polityczny, media, partie" - oprawa miękka - Wydawnictwo Duet. Książka posiada 314 stron i została wydana w 2012 r. Cena 33.24 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.