pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wybory 2010. Media i marketing polityczny

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 314 s.
EAN: 9788323129417
ISBN: 978-83-2312-941-7
Data: 2013-04-16
pozycja niedostępna

Opis książki:

Artykuły zawarte w recenzowanej pracy w kompetentny naukowo, a zarazem interesujący sposób odnoszą się do przebiegu kampanii poprzedzających polskie wybory prezydenckie i samorządowe w 2010 roku. Zwraca uwagę trafny dobór tematyki poszczególnych artykułów, umożliwiających wieloaspektową analizę przedsięwzięć kampanijnych realizowanych przez podmioty rywalizacji politycznej zarówno na szczeblu ogólnokrajowym (wybory prezydenckie), jak i lokalnym (wybory samorządowe). Wysoko należy ocenić fakt, że w pracy znajdujemy także naukowo ważne refleksje oceniające rolę środków masowego komunikowania we współczesnych polskich kampaniach wyborczych. Poziom naukowy analiz badawczych, sposób formułowania wniosków oraz szeroki wachlarz wykorzystanych metod i technik badawczych wskazują na bardzo dobre opanowanie warsztatu naukowego. Szczególnie należy podkreślić umiejętność zachowania niezbędnego dystansu do podejmowanej problematyki, dzięki czemu otrzymaliśmy w pełni dojrzałą naukowo pracę, w znaczący sposób wzbogacającą polską literaturę poświęconą rywalizacji politycznej, komunikowaniu politycznemu oraz marketingowi politycznemu.

Książka "Wybory 2010. Media i marketing polityczny" - Marek Jeziński, Wojciech Peszyński, Aleksandra Seklecka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Książka posiada 314 stron i została wydana w 2012 r.