pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Wstęp do lingwistyki w biznesie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2022
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
EAN: 9788382208405
ISBN: 978-83-8220-840-5
Data: 2022-11-04
43.28 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis podręcznika:

Publikacja stanowi pierwszy na rynku wydawniczym podręcznik przygotowany z myślą o studentach i wykładowcach kierunku lingwistyka dla biznesu - interdyscyplinarnego kierunku o profilu praktycznym, mającego na celu zapewnienie studentom zarówno kompetencji lingwistycznych, jak i menedżerskich. Zawiera definicje i analizy najważniejszych pojęć i terminów oraz teorii i innych kluczowych zagadnień wprowadzanych w ramach teoretycznej części programu studiów. W książce zamieszczono wykaz podstawowej, zalecanej literatury przedmiotu i pytania kontrolne.

*
Treści przedstawione są w sposób przejrzysty dla czytelnika. Wszystkie rozdziały to w zasadzie syntezy teoretyczne odnoszące się do poszczególnych pojęć, koncepcji, terminologii tudzież perspektyw badawczych w danej tematyce. Bezwzględnie podkreślić należy unikalność publikacji oraz wyjście naprzeciw oczekiwaniom studentów i wykładowców.

Z recenzji prof. dr. hab. Łukasza Grabowskiego
Publikacja stanowi kompendium wiedzy z zakresu lingwistyki, tłumaczenia specjalistycznego i wybranych dziedzin z obszaru szeroko rozumianego biznesu oraz powiązanej wiedzy specjalistycznej. Jest ona znakomitym wprowadzeniem młodych, przyszłych specjalistów językowych w świat komunikacji biznesowej i tłumaczenia specjalistycznego.

Z recenzji prof. dr. hab. Marcina Grygiela

Podręcznik „Wstęp do lingwistyki w biznesie” - oprawa miękka - Wydawca: Uniwersytetu Łódzkiego. Cena 43.28 zł. Zapraszamy na zakupy!