Wstęp do lingwistyki w biznesie
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2022 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
EAN: | 9788382208405 |
ISBN: | 978-83-8220-840-5 |
Data: | 2022-11-04 |
Opis podręcznika:
Publikacja stanowi pierwszy na rynku wydawniczym podręcznik przygotowany z myślą o studentach i wykładowcach kierunku lingwistyka dla biznesu - interdyscyplinarnego kierunku o profilu praktycznym, mającego na celu zapewnienie studentom zarówno kompetencji lingwistycznych, jak i menedżerskich. Zawiera definicje i analizy najważniejszych pojęć i terminów oraz teorii i innych kluczowych zagadnień wprowadzanych w ramach teoretycznej części programu studiów. W książce zamieszczono wykaz podstawowej, zalecanej literatury przedmiotu i pytania kontrolne.
*
Treści przedstawione są w sposób przejrzysty dla czytelnika. Wszystkie rozdziały to w zasadzie syntezy teoretyczne odnoszące się do poszczególnych pojęć, koncepcji, terminologii tudzież perspektyw badawczych w danej tematyce. Bezwzględnie podkreślić należy unikalność publikacji oraz wyjście naprzeciw oczekiwaniom studentów i wykładowców.
Z recenzji prof. dr. hab. Łukasza Grabowskiego
Publikacja stanowi kompendium wiedzy z zakresu lingwistyki, tłumaczenia specjalistycznego i wybranych dziedzin z obszaru szeroko rozumianego biznesu oraz powiązanej wiedzy specjalistycznej. Jest ona znakomitym wprowadzeniem młodych, przyszłych specjalistów językowych w świat komunikacji biznesowej i tłumaczenia specjalistycznego.
Z recenzji prof. dr. hab. Marcina Grygiela
Podręcznik „Wstęp do lingwistyki w biznesie” - oprawa miękka - Wydawca: Uniwersytetu Łódzkiego. Cena 43.28 zł. Zapraszamy na zakupy!