Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Norbertinum |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 151 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788372225740 |
ISBN: | 978-83-7222-574-0 |
Data: | 2017-06-02 |
Opis książki:
MAREK GĘDEK (ur. 1965) - pracownik Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wydziału Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Specjalista w zakresie mediów, public relations, marketingu oraz historii.
Doświadczenie medialne zdobywał w wielu firmach jako redaktor naczelny, sekretarz redakcji, wydawca i dziennikarz, m.in. w gazetach i pismach: „Dzień", „Gazeta Wyborcza", „Rzeczpospolita", „Dziennik Wschodni", „Kurier Lubelski", „Dziennik Lubelski", „Biuletyn Informacyjny Lubelskiego Sejmiku Samorządowego", „Stop", „Nasz Be De K", „Lubze P, „Boss", „Bankier", „Lider", „Nauka - Technika - Innowacje" itp. Doświadczenie z zakresu marketingu, reklamy i public relations zdobywał jako dyrektor, ekspert, rzecznik prasowy, doradca zarządu do spraw public relations i marketingu m.in. w: Banku Depozytowo-Kredytowym SA, Banku Pekao SA, IMC Consulting, Zakładach Energetycznych Lubzel SA, Polmos SA, Galerii Handlowej Olimp itp.
Autor wielu książek, map i atlasów, m.in.: Stowarzyszenie Humanitarne Schlaraffia 1909-1938, Najdawniejsze dzieje ziemi hrubieszowskiej (do XV wieku), Od Lubzelu do Lubzelu, Pierwsze cztery lata... Z doświadczeń samorządu terytorialnego na Lubel-szczyźnie 1990-1994, Poznań 1956, Historyczny atlas Europy, Przełom. Historia Polski 1976-1991, Energetyka między Wisłą a Bugiem, Polska w Europie. Atlas historyczny, Poznański czerwiec 1956, Oligarchia polska, czyli historia Polski 1989-2006, Atlas historyczny wojen polskich, Społeczna odpowiedzialność biznesu. Etyka - prawo - komunikacja, Reklama w kontekście komunikowania znaczenia i strategii, Wizerunek firmy w kontekście jej rozwoju (studium przypadku), Reklama - zarys problematyki. Podręcznik akademicki, Historia wojen i bitew polskich, Wielki atlas historii Polski, Tajemnica początków Polski, Granice utworzonego w 1474 roku województwa lubelskiego, Ziemie między Wisłą a Bugiem w XVI wieku, Ziemie między Wisłą a Bugiem w okresie rozbiorów w latach 1772-1795, Sowieckie wojska na Lubelszczyźnie oraz walka oddziałów partyzanckich z władzą komunistyczną w województwie lubelskim w latach 1944-1963, Fascynująca historia ludu Wenetów, Rynek medialny w Polsce, Historia wojen polsko-rosyjskich, Atlas historyczny Polski, Chwyty. Perswazja i manipulacja jako sposób rozwiązania konfliktu w reklamie.
Książka "wstęp do badań nad polskim systemem medialnym" - Marek Gędek - oprawa miękka - Wydawnictwo Norbertinum. Książka posiada 151 stron i została wydana w 2016 r. Cena 25.30 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.