Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
Anna Łaszkiewicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 216 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788381420839 |
ISBN: | 978-83-8142-083-9 |
Data: | 2019-01-18 |
Opis książki:
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z konsumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu. Zawiera zagadnienia dotyczące współpracy z konsumentami w takich płaszczyznach, jak tworzenie unikalnych, odpowiadających na potrzeby klientów produktów, wdrażanie procesów dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż i rynków czy wreszcie zapewnienie komunikacji z rynkiem poprzez tworzenie i dystrybucję treści oraz propagowanie idei i wartości organizacji.
Książka "Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym" - Anna Łaszkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2018 r.