pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym

Autor książki:

Anna Łaszkiewicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788381420839
ISBN: 978-83-8142-083-9
Data: 2019-01-18
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z konsumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu. Zawiera zagadnienia dotyczące współpracy z konsumentami w takich płaszczyznach, jak tworzenie unikalnych, odpowiadających na potrzeby klientów produktów, wdrażanie procesów dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż i rynków czy wreszcie zapewnienie komunikacji z rynkiem poprzez tworzenie i dystrybucję treści oraz propagowanie idei i wartości organizacji.

Książka "Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym" - Anna Łaszkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2018 r.