pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesne wyzwania prawa konsumenckiego

Autor książki:

Bogusława Gnela, Kinga Michałowska

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 318 s.
Wymiar: 165x238 mm
EAN: 9788325578558
ISBN: 978-83-2557-855-8
Data: 2016-03-09
Cena wydawcy: 129.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Monografia powstała w związku z konferencją naukową pt. "Współczesne wyzwania prawa konsumenckiego" (Kraków, 15-17 września 2015 r.), zorganizowaną przez Katedrę Prawa Cywilnego i Gospodarczego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, jako efekt współpracy pracowników katedr prawniczych publicznych uczelni ekonomicznych oraz uniwersyteckich katedr prawa cywilnego, handlowego i gospodarczego. Autorzy przedstawili w niej najważniejsze zagadnienia prawa konsumenckiego i poglądy, które stanowią istotny głos w dyskusji nad kierunkami dalszego rozwoju tego prawa.

Publikacja powinna zainteresować teoretyków i praktyków prawa, szczególnie konsumenckiego, a także studentów prawa i przedsiębiorców.

Warto także podkreślić, że publikacja ukazuje się w bardzo istotnym momencie - w rok po wejściu w życie dwóch bardzo istotnych dla ochrony konsumentów unormowań - ustawy o prawach konsumentów i nowelizacji przepisów o upadłości konsumenckiej. Przeważająca część opracowań recenzowanej monografii odnosi się bezpośrednio do tych zmian, dokonuje ich interpretacji i oceny, wskazuje na potencjalne problemy interpretacyjne. Z uwagi na to, że póki co literatura dotycząca wspomnianych zmian legislacyjnych nie jest obszerna, recenzowana monografia stanowi ważny wkład do dyskusji o zmieniającym się prawie konsumenckim.

Z recenzji dr hab. Moniki Jagielskiej

Książka "Współczesne wyzwania prawa konsumenckiego" - Bogusława Gnela, Kinga Michałowska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 318 stron i została wydana w 2016 r.