pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesne media. Tom 2. Współczesne dyskursy medialne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2022
Oprawa: miękka
Ilość stron: 218 s.
EAN: 9788322795729
ISBN: 978-83-2279-572-9
Data: 2022-06-09
32.06 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Seria Współczesne Media, którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddziaływania stała się wizytówką lubelskiego ośrodka medioznawczego, którego instytucjonalne ramy określane są współcześnie działalnością Instytutu Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. [...] kolejne dwa tomy serii Współczesne Media [...] zaproponowałyśmy jako spojrzenie na media z wykorzystaniem kategorii dyskurs - tak ważnej dla dwóch dziedzin, dla których medioznawstwo ma znaczenie kluczowe - nauk społecznych i humanistycznych.

Ze Wstępu
Iwona Hofman
Danuta Kępa-Figura
Współcześnie coraz trudniej odróżnić informację i dezinformację, fakty i fake newsy. Bywa, że wiedza jest traktowana jako opinia, którą można zignorować, a opinie, które powinno się zignorować jako wiedza. Nicią Ariadny w tym medialnym labiryncie jest nauka, w tym interdyscyplinarne badania, których efekty przedstawia monografia
Współczesne media. Współczesne dyskursy medialne. Zawarte w niej artykuły zasługują na uwagę nie tylko ze względu na ich wartość merytoryczną, ale też przydatność w pogłębianiu kompetencji medialnych, bez których XXI wiek może stać się dla niektórych nowym średniowieczem.

Z recenzji
prof. dr hab. Aliny Naruszewicz-Duchlińskiej

Książka "Współczesne media. Tom 2. Współczesne dyskursy medialne" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 218 stron i została wydana w 2022 r. Cena 32.06 zł. Zapraszamy na zakupy!