pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesne media. Tom 2. Wartości mediów

Autor książki:

Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 170x230 mm
EAN: 9788377844663
ISBN: 978-83-7784-466-3
Data: 2014-05-21
30.63 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Opis książki:

Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii Współczesne media", której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji społecznej oraz o wartości(i przewartościowaniu) form i gatunków medialnych. Niniejszy tom jest połączeniem rozważań teoretycznych z propozycjami zastosowania metodologii nauk humanistycznych w refleksji dotyczącej wartości mediów.

Książka "Współczesne media. Tom 2. Wartości mediów" - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2014 r. Cena 30.63 zł. Zapraszamy na zakupy!