Współczesne media. Tom 2. Wartości mediów
Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 170x230 mm |
EAN: | 9788377844663 |
ISBN: | 978-83-7784-466-3 |
Data: | 2014-05-21 |
Opis książki:
Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii Współczesne media", której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji społecznej oraz o wartości(i przewartościowaniu) form i gatunków medialnych. Niniejszy tom jest połączeniem rozważań teoretycznych z propozycjami zastosowania metodologii nauk humanistycznych w refleksji dotyczącej wartości mediów.
Książka "Współczesne media. Tom 2. Wartości mediów" - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2014 r. Cena 30.63 zł. Zapraszamy na zakupy!