pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesne media. Tom 1. Wartości mediów

Autor książki:

Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 170x230 mm
EAN: 9788377844533
ISBN: 978-83-7784-453-3
Data: 2014-05-21
Cena wydawcy: 37.80 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki - choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością - pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości „uznanych” z praktyką wprowadzania wartości „aspirujących” było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne.

Książka "Współczesne media. Tom 1. Wartości mediów" - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2014 r.