Współczesne media. Tom 1. Wartości mediów
Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 288 s. |
Wymiar: | 170x230 mm |
EAN: | 9788377844533 |
ISBN: | 978-83-7784-453-3 |
Data: | 2014-05-21 |
Opis książki:
W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki - choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością - pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości „uznanych” z praktyką wprowadzania wartości „aspirujących” było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne.
Książka "Współczesne media. Tom 1. Wartości mediów" - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2014 r.