pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesne media. Tom 1: Problemy i metody badań nad mediami

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788322792704
ISBN: 978-83-2279-270-4
Data: 2020-03-24
41.13 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł - Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami - zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym powodem wyboru problematyki było przejście od etapu opisu wnętrza dyscypliny nauki o mediach (przedmioty badań i ich geneza) do poziomu dyskusji o metodologii (jak badać, czerpiąc z multigenetyczności dyscypliny).

Na nasze zaproszenie odpowiedziało 46 badaczy, których teksty zostały podzielone na dwa tomy. Teksty te, reprezentując poszczególne nurty badawcze współczesnego medioznawstwa, zawierają omówienie metod wykorzystywanych w badaniach nad mediami (zarówno zaczerpniętych z innych dyscyplin naukowych, jak i wypracowanych na gruncie medioznawstwa) i egzemplifikują zastosowanie tych metod w praktyce analitycznej, a także zwracają uwagę na najważniejsze (najbardziej aktualne lub ponadczasowo istotne) problemy badań nad mediami.

Ze Wstępu
Iwona Hofman
Danuta Kępa-Figura

Książka "Współczesne media. Tom 1: Problemy i metody badań nad mediami" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2019 r. Cena 41.13 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.