pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesne media. Medialny obraz świata. Tom 2. Studium przypadku

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 242 s.
Wymiar: 239x170 mm
EAN: 9788377846001
ISBN: 978-83-7784-600-1
Data: 2015-05-09
36.34 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Publikacja, którą przekładamy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także refleksje dotyczące społecznych i kulturowych konsekwencji medialnego obrazu świata. Dopełnieniem rozważań teoretycznych są opracowania o charakterze analitycznym prezentujące studium przypadku (z uwzględnieniem rodzaju medium, zróżnicowania gatunkowego, uwarunkowań o charakterze poznawczym).

Książka "Współczesne media. Medialny obraz świata. Tom 2. Studium przypadku" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 242 stron i została wydana w 2015 r. Cena 36.34 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.