Współczesne media. Medialny obraz świata. Tom 2. Studium przypadku
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 242 s. |
Wymiar: | 239x170 mm |
EAN: | 9788377846001 |
ISBN: | 978-83-7784-600-1 |
Data: | 2015-05-09 |
Opis książki:
Publikacja, którą przekładamy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także refleksje dotyczące społecznych i kulturowych konsekwencji medialnego obrazu świata. Dopełnieniem rozważań teoretycznych są opracowania o charakterze analitycznym prezentujące studium przypadku (z uwzględnieniem rodzaju medium, zróżnicowania gatunkowego, uwarunkowań o charakterze poznawczym).
Książka "Współczesne media. Medialny obraz świata. Tom 2. Studium przypadku" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 242 stron i została wydana w 2015 r. Cena 36.34 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.