Współczesne media media multimodalne Tom 2 Multimodalność mediów elektronicznych
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 212 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788322790847 |
ISBN: | 978-83-2279-084-7 |
Data: | 2018-05-16 |
Opis książki:
Książka "Współczesne media - media multimodalne" sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w tym tomie tekstach porządkowany przez wielokodowość, wielowarstwowość czy wielometodologiczność zaprezentowanych badań. Warto poznać ich wyniki, zanim media przekształcą się w multimodalne albo postmultimodalne, niepoznawalne racjonalnie byty.
Z recenzji dr. hab. prof. KUL Pawła Nowaka
Książka "Współczesne media media multimodalne Tom 2 Multimodalność mediów elektronicznych" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2018 r.