pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesne media media multimodalne Tom 2 Multimodalność mediów elektronicznych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 212 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788322790847
ISBN: 978-83-2279-084-7
Data: 2018-05-16
Cena wydawcy: 35.70 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka "Współczesne media - media multimodalne" sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w tym tomie tekstach porządkowany przez wielokodowość, wielowarstwowość czy wielometodologiczność zaprezentowanych badań. Warto poznać ich wyniki, zanim media przekształcą się w multimodalne albo postmultimodalne, niepoznawalne racjonalnie byty.

Z recenzji dr. hab. prof. KUL Pawła Nowaka

Książka "Współczesne media media multimodalne Tom 2 Multimodalność mediów elektronicznych" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2018 r.