Współczesne media - media informacyjne. Tom 2
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 342 s. |
Wymiar: | 170x241 mm |
EAN: | 9788377848005 |
ISBN: | 978-83-7784-800-5 |
Data: | 2016-12-13 |
Opis książki:
Książka"Współczesne media - media informacyjne" to już siódma publikacja z serii "Współczesne media", która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką mediów chciałybyśmy zaproponować artykuły dotyczące zagadnienia informacyjności przekazów medialnych, z zastrzeżeniem, że zawarte w tytule wyrażenie"media informacyjne" nie ma charakteru objaśniającego. Traktujemy je jako hasło wywoławcze w dyskusji dotyczącej realizacji przez media funkcji informacyjnej.
Ze Wstępu
Książka "Współczesne media - media informacyjne. Tom 2" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 342 stron i została wydana w 2016 r. Cena 39.64 zł. Zapraszamy na zakupy!