pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesne media - media informacyjne. Tom 1

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 169x239 mm
EAN: 9788377847992
ISBN: 978-83-7784-799-2
Data: 2016-09-23
Cena wydawcy: 37.80 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Współczesne media - media informacyjne to już siódma publikacja z serii Współczesne media, która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką mediów chciałybyśmy zaproponować artykuły dotyczące zagadnienia informacyjności przekazów medialnych, z zastrzeżeniem, że zawarte w tytule wyrażenie media informacyjne nie ma charakteru objaśniającego. Traktujemy je jako hasło wywoławcze w dyskusji dotyczącej realizacji przez media funkcji informacyjnej.

Ze Wstępu

Książka "Współczesne media - media informacyjne. Tom 1" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2016 r.