pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesne media. Język mediów

Autor książki:

Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 500 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377842614
ISBN: 978-83-7784-261-4
Data: 2013-04-11
Cena wydawcy: 58.80 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pytając o język mediów, pytamy o sposób porozumiewania się ludzi współtworzących środowisko mediów, czyli o sposób kodowania wykorzystywany w mediach, o to, jak one "mówią" do swoich odbiorców. Jest to zatem pytanie o specyficzny dla mediów sposób komunikowania się, pytanie o kształt, jaki współczesne media przyjmują. Odpowiedzią na nie jest analiza właściwego mediom na początku XXI wieku sposobu uporządkowania myśli, obrazów i słów, a także łączonego z nimi wartościowania. W publikacji, którą proponujemy Czytelnikowi, zagadnienie języka mediów zostało rozwinięte zarówno przez rozważania o charakterze teoretycznym, dotyczącym zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych do opisu języka mediów, jak i dzięki przedstawieniu studium przypadku, analizy konkretnego przykładu tekstu medialnego.

Książka "Współczesne media. Język mediów" - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 500 stron i została wydana w 2013 r.