pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach kryzysów. Tom 1

Autor książki:

Sara Akram

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2024
Oprawa: miękka
Ilość stron: 234 s.
EAN: 9788322798195
ISBN: 978-83-2279-819-5
Data: 2024-10-04
41.13 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Docenić trzeba bardzo aktualny tytuł monografii, który uruchomił w autorach liczne i ciekawe tory analiz medioznawczych. Wielość i różnorodność spojrzeń na dziennikarstwo w kontekście sytuacji kryzysowych stanowi niezaprzeczalny walor tej publikacji. Czytelnik podczas lektury ma okazję zapoznać się z tekstami poglądowymi, artykułami analitycznymi, refleksjami dotyczącymi różnych typów dziennikarstwa, poziomów komunikowania i form medialnego przekazu. Jednocześnie wszystkie teksty łączy mniej lub bardziej wyraźnie wyartykułowana troska o jakość dziennikarstwa i medialnych komunikatów. Zgromadzone w tym tomie artykuły stanowią źródło wiedzy, inspiracji metodologicznych, potwierdzają bogactwo ujęć badawczych typowe dla dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach. Tom zatytułowany Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach kryzysów pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury to publikacja ważna i potrzebna. Będzie z pewnością wykorzystywana przez medioznawców, studentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć więcej o istocie dziennikarstwa oraz wyzwaniach, z którymi przedstawiciele tej profesji się mierzą.

Z recenzji
dr hab. Katarzyny Drąg

Książka "Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach kryzysów. Tom 1" - Sara Akram - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 234 stron i została wydana w 2024 r. Cena 41.13 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.