Tytuł książki:
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie
Autor książki:
Paweł Jakubowski, Ewelina Kancik
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 252 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788377843642 |
ISBN: | 978-83-7784-364-2 |
Data: | 2013-10-04 |
28.83
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 7 dni
×
Opis książki:
Niniejsza publikacja pod redakcją Pawła Jakubowskiego i Eweliny Kancik przedstawia szeroko pojętą tematykę związaną z nowoczesnymi kampaniami wyborczymi której celem jest ukazanie specyfiki przeprowadzania obecnych kampanii wyborczych w Polsce i za granicą ze szczególnym zwróceniem uwagi na elementy instytucjonalno-prawne kampanii marketing wyborczy media a także systemy wyborcze i polityczne poszczególnych państw.
Książka "Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie" - Paweł Jakubowski, Ewelina Kancik (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2013 r. Cena 28.83 zł. Zapraszamy na zakupy!