pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie

Autor książki:

Paweł Jakubowski, Ewelina Kancik

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 252 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377843642
ISBN: 978-83-7784-364-2
Data: 2013-10-04
28.83 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Opis książki:

Niniejsza publikacja pod redakcją Pawła Jakubowskiego i Eweliny Kancik przedstawia szeroko pojętą tematykę związaną z nowoczesnymi kampaniami wyborczymi której celem jest ukazanie specyfiki przeprowadzania obecnych kampanii wyborczych w Polsce i za granicą ze szczególnym zwróceniem uwagi na elementy instytucjonalno-prawne kampanii marketing wyborczy media a także systemy wyborcze i polityczne poszczególnych państw.

Książka "Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie" - Paweł Jakubowski, Ewelina Kancik (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2013 r. Cena 28.83 zł. Zapraszamy na zakupy!