pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze

Autor książki:

Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 252 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788378501633
ISBN: 978-83-7850-163-3
Data: 2013-07-29
Cena wydawcy: 50.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnymi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami. [?] Proponujemy Czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całej Polski.

Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek fragment Wstępu [?] chciałbym docenić wysiłek Redaktorów, który zaowocował zebraniem przedstawionych w monografii artykułów. Uważam, że publikacje dotyczące psychologii mediów i nowych języków komunikacji są obecnie bardzo potrzebne. Technologia wciąż znacznie wyprzedza refleksję nad psychologicznymi skutkami jej wdrażania.

dr hab. Piotr Francuz, prof. KUL fragment recenzji

Książka "Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze" - Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Impuls. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2013 r.