Współczesna polska reklama prasowa. Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy?
Kamil Łuczaj
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Nomos |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 370 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788376884080 |
ISBN: | 978-83-7688-408-0 |
Data: | 2016-11-10 |
Opis książki:
Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań nad reklamą w naszym kraju (...). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najnowszych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturowej, socjologicznej czy biologicznej również stanowi atrybut tej pracy. Autor zaproponował podejście interdyscyplinarne, które zawsze jest obarczone większym ryzykiem niż pozostanie w jednym ściśle określonym paradygmacie badawczym. Jednak postawa interdyscyplinarna rodzi się zazwyczaj z ciekawości poznawczej i często też dostarcza inspirujących heurystycznych wyników. Jestem przekonana, że dla czytelników, ekspertów, nauczycieli, badaczy, ale także zwykłych odbiorców mediów, obrazów i reklam praca pana Kamila Łuczaja będzie ważną lekturą. Lekturą, która pozwoli zrozumieć lepiej odbiorcę reklam przez twórcę, twórcę przez odbiorców. (...) Profesjonaliści znajdą w niej wiele cennych informacji, które pozwolą lepiej przygotowywać i projektować kampanie reklamowe. Lektura obowiązkowa dla teoretyków, praktyków oraz osób zainteresowanych rozumieniem świata, w którym przyszło nam żyć!
Fragment recenzji dr hab. Małgorzaty Boguni-Borowskiej
Książka "Współczesna polska reklama prasowa. Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy?" - Kamil Łuczaj - oprawa miękka - Wydawnictwo Nomos. Książka posiada 370 stron i została wydana w 2016 r.