Wskazuję, nazywam, rozumiem cz. 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań
Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | HARMONIA |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 53 s. |
Wymiar: | 215x305 mm |
EAN: | 9788380801578 |
ISBN: | 978-83-8080-157-8 |
Data: | 2019-04-04 |
Opis książki:
Poniższa pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności różnicowania pytań. W teczce znajduje się:
instrukcja (przykłady ćwiczeń);
36 kart z fotografiami miejsc;
4 plansze ze zdjęciami postaci do wycięcia;
spis miejsc i postaci.
Zestaw plansz w teczce to zbiór fotografii różnych miejsc, z którymi dzieci mogą mieć styczność na co dzień lub podczas wyjazdów. Plansze przygotowane są z myślą o uczniach, którzy rozpoznają dane miejsca oraz postaci i potrafią je nazwać. Mają jednak problem z różnicowaniem pytań: kto?, co?, gdzie?, co robi?, z kim?.
Książka "Wskazuję, nazywam, rozumiem cz. 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań" - Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska - oprawa twarda - Wydawnictwo HARMONIA. Książka posiada 53 stron i została wydana w 2019 r. Cena 28.04 zł. Zapraszamy na zakupy!