pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wskazuję, nazywam, rozumiem cz. 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań

Dane szczegółowe:
Wydawca: HARMONIA
Rok wyd.: 2019
Oprawa: twarda
Ilość stron: 53 s.
Wymiar: 215x305 mm
EAN: 9788380801578
ISBN: 978-83-8080-157-8
Data: 2019-04-04
28.04 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Opis książki:

Poniższa pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności różnicowania pytań. W teczce znajduje się:
instrukcja (przykłady ćwiczeń);
36 kart z fotografiami miejsc;
4 plansze ze zdjęciami postaci do wycięcia;
spis miejsc i postaci.

Zestaw plansz w teczce to zbiór fotografii różnych miejsc, z którymi dzieci mogą mieć styczność na co dzień lub podczas wyjazdów. Plansze przygotowane są z myślą o uczniach, którzy rozpoznają dane miejsca oraz postaci i potrafią je nazwać. Mają jednak problem z różnicowaniem pytań: kto?, co?, gdzie?, co robi?, z kim?.

Książka "Wskazuję, nazywam, rozumiem cz. 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań" - Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska - oprawa twarda - Wydawnictwo HARMONIA. Książka posiada 53 stron i została wydana w 2019 r. Cena 28.04 zł. Zapraszamy na zakupy!