Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi |
Rok wyd.: | 2024 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 346 s. |
Wymiar: | 240x170 mm |
EAN: | 9788374057233 |
ISBN: | 978-83-7405-723-3 |
Data: | 2024-07-02 |
Opis książki:
Multimedia są interaktywną kombinacją tekstu, obrazu, dźwięku, wideo i trójwymiarowej grafiki komputerowej. Niemal każda strona internetowa i aplikacja jest multimedialna, choć niekoniecznie korzysta ze wszystkich wymienionych mediów. Aby spełniała swe zadania, powinna być nie tylko dobra merytorycznie, lecz także estetyczna, intuicyjna w obsłudze i sprawna technicznie. Stanowi to wyzwanie dla jej twórców, ponieważ wymaga wiedzy i umiejętności z wielu dziedzin. Książka ta wychodzi naprzeciw tym, którzy chcieliby wyjść poza swoje specjalności informatykę, grafikę, film wideo.
Książka "Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka" - Maria Pietruszka - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi. Książka posiada 346 stron i została wydana w 2024 r. Cena 56.96 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.