pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka

Autor książki:

Maria Pietruszka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Rok wyd.: 2024
Oprawa: miękka
Ilość stron: 346 s.
Wymiar: 240x170 mm
EAN: 9788374057233
ISBN: 978-83-7405-723-3
Data: 2024-07-02
56.96 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Multimedia są interaktywną kombinacją tekstu, obrazu, dźwięku, wideo i trójwymiarowej grafiki komputerowej. Niemal każda strona internetowa i aplikacja jest multimedialna, choć niekoniecznie korzysta ze wszystkich wymienionych mediów. Aby spełniała swe zadania, powinna być nie tylko dobra merytorycznie, lecz także estetyczna, intuicyjna w obsłudze i sprawna technicznie. Stanowi to wyzwanie dla jej twórców, ponieważ wymaga wiedzy i umiejętności z wielu dziedzin. Książka ta wychodzi naprzeciw tym, którzy chcieliby wyjść poza swoje specjalności informatykę, grafikę, film wideo.

Książka "Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka" - Maria Pietruszka - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi. Książka posiada 346 stron i została wydana w 2024 r. Cena 56.96 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.