Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash
Dev Ramtal, Adrian Dobre
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 536 s. |
Wymiar: | 180x235 mm |
EAN: | 9788324644735 |
ISBN: | 978-83-246-4473-5 |
Data: | 2013-03-27 |
Opis książki:
Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne!Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy Pewnie ma to związek z naszą intuicją - lubimy, gdy przedmioty w grze zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Realistyczne zderzenia, grawitacja, odbicia to tylko część elementów, których zastosowanie zwiększy Twoją szansę na sukces!
Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych - od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu.
Zdobądź tę książkę i opanuj wiedzę na temat:
- wykorzystania praw fizyki w projektowaniu gier i animacji
- symulowania uderzeń, odbić i zderzeń
- wpływu siły grawitacji i tarcia na ruch obiektów
Książka "Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash" - Dev Ramtal, Adrian Dobre - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 536 stron i została wydana w 2013 r.