Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Astrum |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 190x230 mm |
EAN: | 9788372491657 |
ISBN: | 978-83-7249-165-7 |
Data: | 2008-11-18 |
Opis książki:
Oddajemy do Waszych rąk książkę jednego z największych autorytetów w dziedzinie komunikowania społecznego - Johna Fiske´a. W niniejszej pracy przedstawia on główne tezy oraz najważniejszych autorów z zakresu teorii komunikowania zajmującej obecnie poczesne miejsca na rynku akademickim. Znajdują się tu zarówno zróżnicowane metody analizowania przykładów komunikowania, jak i opisy potwierdzających je teorii. Dzięki temu będziecie mogli poznać i zrozumieć kulturowe znaczenie pozornie prostych komunikatów, jakie wysyłają w Waszym kierunku np. programy telewizyjne czy też zdjęcia w codziennych gazetach. Edycja ta zawiera zupełnie nowe materiały dotyczące teorii, metod, ideologii, a także nowych zastosowań strukturalizmu i badań nad odbiorcą komunikatu. Przeznaczona jest dla studentów i wszystkich tych, którzy po raz pierwszy stykają się z problemem komunikowania. John Fiske - profesor na Wydziale Sztuk Komunikowania Uniwersytetu w Wisconsin-Madison w USA. Doświadczony nauczyciel i wykładowca zajmujący się na co dzień zarówno badaniami, jak i podstawowymi zagadnieniami teorii komunikowania.
Książka "Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem" - John Fiske - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2008 r. Cena 46.57 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.