pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Autor książki:

Ewa Wilmanowicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2021
Oprawa: twarda
Ilość stron: 232 s.
EAN: 9788328370692
ISBN: 978-83-2837-069-2
Data: 2021-07-16
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Poznaj cechy prawdziwego lidera
Przekonaj się, dlaczego potrzebujesz odpowiedniej marki osobistej
Naucz się wykorzystywać narzędzia wpływu społecznego
By roztaczać szefa czar
Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym, a iluzję popularności trudno odróżnić od prawdziwej reputacji, pozycja wpływowego lidera - teamu, oddziału, firmy - jest znacznie trudniejsza do wypracowania. Wraz ze stanowiskiem nie przychodzą magiczne moce, szacunek i bezwzględne posłuszeństwo. Na autorytet i uznanie każdy musi zapracować. Jak pogodzić oczekiwania przełożonych i podwładnych? Jak sprawować realną władzę, zamiast wykonywać jedynie odgórne polecenia? Jak zjednać sobie ludzi i skutecznie wykorzystywać biznesowe szanse? Jak wzbudzać autorytet i szacunek i być przy tym realnie potrzebnym ludziom? Wszystko zależy od świadomych decyzji, konsekwencji w działaniu i wierności wartościom.

Ta książka skłania do refleksji nad własną skutecznością i realnym przywództwem, a jednocześnie dostarcza wielu praktycznych narzędzi i wskazówek do natychmiastowego zastosowania.

O autorze
Ewa Wilmanowicz - mówca, trener, doradca zarządów. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Club France Pologne i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Wykładowca akademicki, przedsiębiorca i autorka publikacji naukowych. Ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w dziedzinie reputacji. Prelegentka Brian Tracy International Polska. Absolwentka Université d Angers i UMK. W obszarze reputacji wypowiada się jako ekspert w biznesowych magazynach branżowych, audycjach radiowych i programach telewizyjnych.

Książka "Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji" - Ewa Wilmanowicz - oprawa twarda - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2021 r.