Tytuł książki:
Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów - studium empiryczne
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Lubartowskie Towarzystwo Regionalne |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788322732625 |
ISBN: | 978-83-2273-262-5 |
Data: | 2011-05-27 |
28.83
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 14 dni
×
Opis książki:
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel określenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki.
Książka "Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów - studium empiryczne" - oprawa miękka - Wydawnictwo Lubartowskie Towarzystwo Regionalne. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2011 r. Cena 28.83 zł. Zapraszamy na zakupy!