Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów
Ilona Bondos
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2022 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 340 s. |
EAN: | 9788322795989 |
ISBN: | 978-83-2279-598-9 |
Data: | 2022-06-20 |
Opis książki:
Przedmiot przedstawionej do recenzji monografii jest z pewnością niebanalny i to z kilku powodów. Po pierwsze, dotyczy różnicowania cen, które nie doczekało się, jak dotąd, opracowania monograficznego w języku polskim. Po drugie, Autorka przedstawia problem różnicowania cen w kontekście wielokanałowości, które jest zjawiskiem nowym, dynamicznie rozwijającym się i wyraźnie bardziej zaawansowanym praktycznie niż literaturowo/badawczo/teoretycznie.
Z recenzji dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEP
Tematyka monografii dotyczy różnicowania cen w kanałach sprzedaży i należy ją uznać za wartościową i aktualną. Monografia [?] koncentruje się na kwestiach teoretycznych oraz jest oparta na badaniach empirycznych w zakresie różnicowania cen w środowisku wielokanałowym. Książka jest opracowaniem wartościowym i obszernym, nowatorskim i pożądanym na krajowym rynku wydawniczym.
Z recenzji dr. hab. inż. Dariusza Dąbrowskiego, prof. PG
Książka "Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów" - Ilona Bondos - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 340 stron i została wydana w 2022 r. Cena 39.18 zł. Zapraszamy na zakupy!