pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów

Autor książki:

Ilona Bondos

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2022
Oprawa: miękka
Ilość stron: 340 s.
EAN: 9788322795989
ISBN: 978-83-2279-598-9
Data: 2022-06-20
39.18 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Przedmiot przedstawionej do recenzji monografii jest z pewnością niebanalny i to z kilku powodów. Po pierwsze, dotyczy różnicowania cen, które nie doczekało się, jak dotąd, opracowania monograficznego w języku polskim. Po drugie, Autorka przedstawia problem różnicowania cen w kontekście wielokanałowości, które jest zjawiskiem nowym, dynamicznie rozwijającym się i wyraźnie bardziej zaawansowanym praktycznie niż literaturowo/badawczo/teoretycznie.

Z recenzji dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEP
Tematyka monografii dotyczy różnicowania cen w kanałach sprzedaży i należy ją uznać za wartościową i aktualną. Monografia [?] koncentruje się na kwestiach teoretycznych oraz jest oparta na badaniach empirycznych w zakresie różnicowania cen w środowisku wielokanałowym. Książka jest opracowaniem wartościowym i obszernym, nowatorskim i pożądanym na krajowym rynku wydawniczym.

Z recenzji dr. hab. inż. Dariusza Dąbrowskiego, prof. PG

Książka "Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów" - Ilona Bondos - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 340 stron i została wydana w 2022 r. Cena 39.18 zł. Zapraszamy na zakupy!