pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wokół wpływu społecznego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 226 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788323333357
ISBN: 978-83-233-3335-7
Data: 2012-10-03
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W Polsce wpływem społecznym zajmuje się sporo osób. Niektóre upodobały sobie studiowanie literatury na ten temat oraz pisanie na tej podstawie prac przeglądowych i teoretycznych. Inne a takich jest więcej prowadzą badania. Część z nich obserwuje tricki i taktyki stosowane przez najbardziej efektywnych praktyków wpływu społecznego część bada te procesy poprzez symulacje komputerowe lub eksperymenty naturalne są i tacy którzy upodobali sobie badania laboratoryjne albo kwestionariuszowe. Niektórych z nas interesuje głównie kwestia przywództwa innych lobbing jeszcze innych mobbing. Część osób koncentruje się natomiast na językowych niuansach wpływu społecznego technikach wpływu społecznego reklamie czy sugestybilności. Podczas jednego ze spotkań badaczy wpływu - konferencji Wokół wpływu społecznego - narodziła się idea stworzenia spójnej treściowo i ciekawej merytorycznie zbiorowej monografii. Czytelnik trzyma ją właśnie w ręce. Książka składa się z czterech części. Pierwsza opisuje metody wywierania wpływu społecznego. Druga skupia się na analizach dezinformacji i zniekształceń pamięci dokonywanych z perspektywy wpływu społecznego. Kolejna trzecia część wiąże się z miejscem wywierania wpływu. Ostatnia dotyczy reklamy która wydaje się dziś kwintesencją wpływu społecznego.

Książka "Wokół wpływu społecznego" - Dariusz Doliński, Józef Maciuszek, Romuald Polczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 226 stron i została wydana w 2012 r.