Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 264 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788376440385 |
ISBN: | 978-83-7644-038-5 |
Data: | 2010-01-13 |
Opis książki:
Nie jest to książka o blogach serwisach zdjęciowych i filmowych systemach informacji konsumenckich mediach społecznych lecz o społecznościach jakie się tworzą wokół kultowych serwisów portali platform sprzedaży. Autorzy pokazują ze zmieniły się media i zmienił się otaczający je świat w coraz większym stopniu otwarty na logikę budowania społeczności że nowatorski rodzaj myślenia i organizowania działalności ludzkiej zaczyna wkraczać do polityki komunikacji marketingowej modeli biznesowych. Nowy sposób korzystania z sieci łączy już ze sobą ponad miliard osób i sięga do świata rzeczywistego dostarczając m.in. takich nowych usług jak darmowe wideokonferencji z osobami na różnych kontynentach czy wykonywanie operacji mózgu na odległość.
Książka "Wokół mediów ery Web 2.0" - Bohdan Jung - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2010 r.