pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wokół mediów ery Web 2.0

Autor książki:

Bohdan Jung

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788376440385
ISBN: 978-83-7644-038-5
Data: 2010-01-13
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Nie jest to książka o blogach serwisach zdjęciowych i filmowych systemach informacji konsumenckich mediach społecznych lecz o społecznościach jakie się tworzą wokół kultowych serwisów portali platform sprzedaży. Autorzy pokazują ze zmieniły się media i zmienił się otaczający je świat w coraz większym stopniu otwarty na logikę budowania społeczności że nowatorski rodzaj myślenia i organizowania działalności ludzkiej zaczyna wkraczać do polityki komunikacji marketingowej modeli biznesowych. Nowy sposób korzystania z sieci łączy już ze sobą ponad miliard osób i sięga do świata rzeczywistego dostarczając m.in. takich nowych usług jak darmowe wideokonferencji z osobami na różnych kontynentach czy wykonywanie operacji mózgu na odległość.

Książka "Wokół mediów ery Web 2.0" - Bohdan Jung - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2010 r.