Tytuł książki:
Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy
Autor książki:
Cezary Redzik
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Novae Res |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 182 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788377225431 |
ISBN: | 978-83-7722-543-1 |
Data: | 2013-01-31 |
Cena wydawcy: 27.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Skuteczne wdrażanie produktu medialno-marketingowego jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rządowej. Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności wypowiedzi i etycznym normom dziennikarskim prawdy i rzetelności, skoro tymi właśnie wartościami zdaje się kierować społeczeństwo spektaklu Bądźmy realistami. Cezary Redzik. Ukończył filologię polską o spec. komparatystyka na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną o spec. dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. W 2010 roku zdobył III nagrodę Ministra Spraw Zagranicznych w konkursie na najlepszą pracę magisterską z zakresu stosunków międzynarodowych, która stanowi główny rdzeń tej książki. Praktykant w Dziale Społecznym Polskiej Agencji Prasowej oraz stażysta w redakcji Fakty TVN. Od stycznia 2011 r. związany zawodowo z public relations.Książka "Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy" - Cezary Redzik - oprawa miękka - Wydawnictwo Novae Res. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2013 r.