Wojna w mediach
Wiesława Piątkowska-Stepaniak, Bogusław Nierenberg
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 464 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788373952461 |
ISBN: | 978-83-7395-246-1 |
Data: | 2007-07-06 |
Opis książki:
We współczesnych mediach toczy się nieustająca wojna, zarówno ta prawdziwa, jak i ta o widza, słuchacza, czytelnika. Współcześni politycy rozmawiają z wyborcami za pośrednictwem mediów. O wyborczym sukcesie bardziej decyduje, jak kto wypada w mediach, niż to co proponuje wyborcom. Zdaniem redaktorów tej książki medialna wojna rozgrywa się na trzech płaszczyznach dotykających: rynku idei (politycy komunikują się z wyborcami za pośrednictwem mediów), rynku przedsiębiorstw medialnych (zażarta walka o każdego widza, słuchacza, czytelnika), wreszcie obrazu prawdziwej wojny (gazety i ekrany ociekające krwią).
Autorzy zaprosili do współpracy wybitnych badaczy mediów oraz wybitnych dziennikarzy. To spotkanie teoretyków i praktyków mediów musiało zaowocować książką niezwykłą i taką też oddajemy do rąk czytelników.
Książka jest adresowana do teoretyków i praktyków mediów, a także studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej i dziedzin pokrewnych
Książka "Wojna w mediach" - Wiesława Piątkowska-Stepaniak, Bogusław Nierenberg (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego.