pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Wojna na wrażenia, strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Sejmowe
Oprawa: miękka
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788370598136
ISBN: 978-83-7059-813-6
Data: 2007-05-30
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 4.90 zł  4.20 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 4.90 zł
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Historia demokracji to historia rywalizacji politycznej, która z czasem przybrała najbardziej wyrafinowane i profesjonalne formy. Dobrym przykładem takich działań są opisane w książce kampanie wyborcze 2005 roku w Polsce – parlamentarna i prezydencka. Czytelnik ma okazję poznać interesujące mechanizmy walki wyborczej i zrozumieć naturę telewizyjnych przekazów informacyjnych w kampanii. Lektura skłania do refleksji m.in. nad tym, jak się wygrywa kampanie wyborcze, czy telewizyjny obraz kampanii przystaje do rzeczywistości, w końcu – do jakiego stopnia nasze decyzje wyborcze mają racjonalne podstawy.

Książka "Wojna na wrażenia, strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce" - Mariusz Kolczyński, Marek Mazur - oprawa miękka - Wydawnictwo Sejmowe. Cena 4.20 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.