Wojna na wrażenia, strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce
Mariusz Kolczyński, Marek Mazur
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Sejmowe |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 244 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788370598136 |
ISBN: | 978-83-7059-813-6 |
Data: | 2007-05-30 |
Opis książki:
Historia demokracji to historia rywalizacji politycznej, która z czasem przybrała najbardziej wyrafinowane i profesjonalne formy. Dobrym przykładem takich działań są opisane w książce kampanie wyborcze 2005 roku w Polsce – parlamentarna i prezydencka. Czytelnik ma okazję poznać interesujące mechanizmy walki wyborczej i zrozumieć naturę telewizyjnych przekazów informacyjnych w kampanii. Lektura skłania do refleksji m.in. nad tym, jak się wygrywa kampanie wyborcze, czy telewizyjny obraz kampanii przystaje do rzeczywistości, w końcu – do jakiego stopnia nasze decyzje wyborcze mają racjonalne podstawy.
Książka "Wojna na wrażenia, strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce" - Mariusz Kolczyński, Marek Mazur - oprawa miękka - Wydawnictwo Sejmowe. Cena 4.90 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.