Własność mediów a public relations na rynku prasowym
Piotr Andrzejewski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 305 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788374173957 |
ISBN: | 978-83-7417-395-7 |
Data: | 2009-07-06 |
Opis książki:
Głównym celem monografii jest zbadanie relacji między własnością mediów a public relations. Dotyczy to głównie treści przekazu na rynku medialnym, a ściślej – prasowym. Pojęcie public relations jest przedstawiane jako kształtowanie treści medialnych oraz kształtowanie lub wspieranie wizerunku kraju i jego interesów przez medialne wpływanie na opinię publiczną. Praca ma charakter interdyscyplinarny, lokując się na pograniczu nauk ekonomicznych – studiów nad public relations i medioznawstwa, obejmującego ekonomikę mediów i studia nad systemami medialnymi.
Książka "Własność mediów a public relations na rynku prasowym" - Piotr Andrzejewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Książka posiada 305 stron i została wydana w 2009 r.