pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów

Autor książki:

Beata Klimkiewicz

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 98 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788323319603
ISBN: 83-233-1960-X
Data: 2005-11-08
Cena wydawcy: 24.15 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Media zajmują kluczowe miejsce w sferze publicznej. Jej jakość zależy od pluralizmu i niezależności perspektyw, z których patrzymy na problemy wspólne. Kwestia własności częstokroć decyduje o usytuowaniu mediów w systemie demokratycznym, sposobie ich funkcjonowania, a także roli w społeczeństwie. Niniejsze opracowanie przedstawia zarys struktury własności medialnej w Polsce, nowych krajach członkowskich Unii Europejskiej i krajach Europy Południowo-Wschodniej. W szczególności omówiono aspekty regulacyjne, mechanizmy implementacji, prywatyzację, zewnętrzny i wewnętrzny pluralizm mediów oraz problematykę niezależności dziennikarskiej. Książka jest wynikiem wspólnego projektu badawczego, przeprowadzonego pod kierunkiem Instytutu Pokoju w Lublanie.

Książka "Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów" - Beata Klimkiewicz (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 98 stron i została wydana w 2005 r.