Władza, wpływ i perswazja. Sprzedaj swoje pomysły i spraw żeby były realizowane
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 202 s. |
Wymiar: | 140x220 mm |
EAN: | 9788377460429 |
ISBN: | 978-83-7746-042-9 |
Data: | 2011-03-03 |
Opis książki:
Każdego dnia menedżerowie mają możliwość wdrożenia decyzji które wpłyną zarówno na losy zarządzanej firmy jak iich własne kariery. To czy odniosą sukces zależy od ich zdolności skutecznego wykorzystania władzy wpływów iperswazji wcelu przekonania ludzi do swoich pomysłów oraz realizacji projektów. Ten podręczny poradnik zawiera praktyczną wiedzę jak wykorzystać te umiejętności wpracy. Mówi między innymi o -sposobach zdobycia władzy koniecznej do realizacji pomysłów -rozwijaniu wpływów worganizacji -strategiach przekonywania różnych słuchaczy -strukturze isposobach przedstawiania skutecznej prezentacji.
Książka "Władza, wpływ i perswazja. Sprzedaj swoje pomysły i spraw żeby były realizowane" - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 202 stron i została wydana w 2011 r.