pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Władza, wpływ i perswazja. Sprzedaj swoje pomysły i spraw żeby były realizowane

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 202 s.
Wymiar: 140x220 mm
EAN: 9788377460429
ISBN: 978-83-7746-042-9
Data: 2011-03-03
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Każdego dnia menedżerowie mają możliwość wdrożenia decyzji które wpłyną zarówno na losy zarządzanej firmy jak iich własne kariery. To czy odniosą sukces zależy od ich zdolności skutecznego wykorzystania władzy wpływów iperswazji wcelu przekonania ludzi do swoich pomysłów oraz realizacji projektów. Ten podręczny poradnik zawiera praktyczną wiedzę jak wykorzystać te umiejętności wpracy. Mówi między innymi o -sposobach zdobycia władzy koniecznej do realizacji pomysłów -rozwijaniu wpływów worganizacji -strategiach przekonywania różnych słuchaczy -strukturze isposobach przedstawiania skutecznej prezentacji.

Książka "Władza, wpływ i perswazja. Sprzedaj swoje pomysły i spraw żeby były realizowane" - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 202 stron i została wydana w 2011 r.