pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Władza lokalna a media. Zarządzanie informacją - public relations - promocja jednostek samorząu terytorialnego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Oprawa: miękka
Ilość stron: 290 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788322724880
ISBN: 83-227-2488-8
Data: 2006-03-03
Cena wydawcy: 32.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

[z recenzji prof. A. Woźnego] Na początek trzeba wyrazić uznanie organizatorom konferencji, że zdołali zgromadzić tyle interesujących artykułów opisujących z wielu punktów wiedznia i perspektyw badawczych być może najważniejszy obszar kształtującego się w Polsce społeczeństwa obywatelskiego, jakim jest samorząd terytorialny. Zasługą redaktorów tomu jest także precyzyjne określenie najważniejszych pól tematycznych układających się w triadę: uwarunkowania prawne, społeczne i polityczne zarządzania informacją; rola polityki informacyjnej i mediów w samorządzie; znaczenie marketingu i PR dla samorządu terytorialnego [...] Każdą z trzech części tomu cechuje głębokie i wieloaspektowe ujęcie problematyki związanej z funkcjonowaniem, dostępnością i doskonaleniem informacji w obrębie samorządu terytorialnego. Książka jako całość pokazuje, jak złożoną pod względem komunikowania się strukturą jest - pozostające wciąż w Polce w fazie budowania - społeczeństwo partycypacyjne wraz ze wszystkimi towarzyszącymi temu procesowi barierami. Nie ma zatem wątpliwości, że prezentowany tom będzie cieszył się zainteresowaniem szerokiego grona czytelników, poruszana w nim tematyka jest bowiem przedmiotem niekończącej się debaty zarówno wśród badaczy, jak i dziennikarzy czy samych samorządowców.

Książka "Władza lokalna a media. Zarządzanie informacją - public relations - promocja jednostek samorząu terytorialnego" - Stanisław Michałowski, Włodzimierz Mich (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.