Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 516 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788301170219 |
ISBN: | 978-83-0117-021-9 |
Data: | 2013-03-21 |
Cena wydawcy: 79.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Najnowsza książka Manuela Castellsa przenosi rozważania na temat wieku informacji w nowe stulecie. Castells podejmuje w niej temat wzajemnych związków między władzą a komunikacją, pokazując, na ile każda forma politycznego zaangażowania jest uzależniona od kontrolowania przepływu i treści informacji. Odpowiada przy tym na pytania, dlaczego tak ważne jest zarządzanie procesami komunikacyjnymi oraz jaką rolę odgrywa przemysł medialny i polityka państwa w rozwoju komunikacji masowej w ramach społeczeństwa sieci. Bazując na wielu przykładach, takich jak kampania prezydencka Baracka Obamy czy dezinformowanie społeczeństwa amerykańskiego na temat wojny w Iraku, wskazuje również na nowy emancypacyjny wymiar komunikacji, który określa mianem komunikacji ja. Manuel Castells hiszpański socjolog wykładający na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley, ale związany z uniwersytetami na całym świecie, gdzie prowadził swoje wieloletnie badania poświęcone społeczeństwu sieciowemu. Autor ponad 20 książek, laureat wielu prestiżowych nagród, którego nazwisko stało się już klasyką w socjologicznych badaniach internetu.Książka "Władza komunikacji" - Manuel Castells - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 516 stron i została wydana w 2013 r.