Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji
Alicja Waszkiewicz-Raviv
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 227 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788323548126 |
ISBN: | 978-83-2354-812-6 |
Data: | 2021-03-30 |
Opis książki:
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych You Tube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego PR, opisuje jego siłę w kształtowaniu postaw odbiorców. To również praktyczne studium przypadku, które może stanowić inspirację dla praktyków zarządzania organizacją.
Książka "Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji" - Alicja Waszkiewicz-Raviv - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego. Książka posiada 227 stron i została wydana w 2021 r. Cena 35.62 zł. Zapraszamy na zakupy!