pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji

Autor książki:

Alicja Waszkiewicz-Raviv

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Rok wyd.: 2021
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 227 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788323548126
ISBN: 978-83-2354-812-6
Data: 2021-03-30
35.62 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych You Tube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego PR, opisuje jego siłę w kształtowaniu postaw odbiorców. To również praktyczne studium przypadku, które może stanowić inspirację dla praktyków zarządzania organizacją.

Książka "Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji" - Alicja Waszkiewicz-Raviv - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego. Książka posiada 227 stron i została wydana w 2021 r. Cena 35.62 zł. Zapraszamy na zakupy!