Wizerunki kobiet
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 112 s. |
Wymiar: | 170x230 mm |
EAN: | 9788322936641 |
ISBN: | 978-83-2293-664-1 |
Data: | 2019-09-20 |
Opis książki:
Dziesiąty numer "Dziennikarstwa i Mediów" poświęcony jest medialnym wizerunkom kobiet. Renata Łukaszewska opisuje obraz Zofii Beksińskiej wyłaniający się z książki Magdaleny Grzebałkowskiej. Sylwia Dec-Pustelnik ukazuje, jak w prasie prezentowana była Wanda Rutkiewicz. Urszula Tes nie tylko zajęła się wybitną polską dokumentalistką, Ireną Kamieńską, ale przeanalizowała także, w jaki sposób autorka Robotnic ukazuje w swoich filmach kobiety. Z kolei Agnieszka Całek przygląda się powieści Margaret Atwood Opowieść podręcznej i powstałemu na jej podstawie serialowi, wpisując je w dyskusje na temat praw kobiet. Kolejne dwa artykuły dotyczą kwestii związanych z komunikowaniem marketingowym. Patrycja Kochanek bada medialny wizerunek Chiary Ferragni, Krzysztof Waraksa i Dominika Ziętek zaś przeprowadzają analizę mitologizacji ról genderowych we współczesnych reklamach perfum. Ostatni tekst, autorstwa Katarzyny Pruś, dotyczy antropologii medycznej i terapeutycznej roli baśniowych opowieści.
Książka "Wizerunki kobiet" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 112 stron i została wydana w 2018 r. Cena 27.51 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.