pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wizerunki kobiet

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 112 s.
Wymiar: 170x230 mm
EAN: 9788322936641
ISBN: 978-83-2293-664-1
Data: 2019-09-20
27.51 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Dziesiąty numer "Dziennikarstwa i Mediów" poświęcony jest medialnym wizerunkom kobiet. Renata Łukaszewska opisuje obraz Zofii Beksińskiej wyłaniający się z książki Magdaleny Grzebałkowskiej. Sylwia Dec-Pustelnik ukazuje, jak w prasie prezentowana była Wanda Rutkiewicz. Urszula Tes nie tylko zajęła się wybitną polską dokumentalistką, Ireną Kamieńską, ale przeanalizowała także, w jaki sposób autorka Robotnic ukazuje w swoich filmach kobiety. Z kolei Agnieszka Całek przygląda się powieści Margaret Atwood Opowieść podręcznej i powstałemu na jej podstawie serialowi, wpisując je w dyskusje na temat praw kobiet. Kolejne dwa artykuły dotyczą kwestii związanych z komunikowaniem marketingowym. Patrycja Kochanek bada medialny wizerunek Chiary Ferragni, Krzysztof Waraksa i Dominika Ziętek zaś przeprowadzają analizę mitologizacji ról genderowych we współczesnych reklamach perfum. Ostatni tekst, autorstwa Katarzyny Pruś, dotyczy antropologii medycznej i terapeutycznej roli baśniowych opowieści.

Książka "Wizerunki kobiet" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 112 stron i została wydana w 2018 r. Cena 27.51 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.