Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych
Agata Niemczyk, Renata Seweryn
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 180 s. |
Wymiar: | 165x238 mm |
EAN: | 9788381285537 |
ISBN: | 978-83-8128-553-7 |
Data: | 2018-03-22 |
Opis książki:
Działania włodarzy miast wokół kształtowania pozytywnego wizerunku miejsca jawi się jako niezbędne, biorąc pod uwagę, że ten odgrywa znaczącą rolę w procesie podejmowania decyzji przez nabywcę. Dotyczy to zarówno turystów (odnośnie do wyboru miejsca docelowego podróży), jak i mieszkańców (odnośnie do miejsca zamieszkania - obecnego lub potencjalnego). Wielkie wydarzenia, do których należą Światowe Dni Młodzieży w Krakowie, niewątpliwie kształtują wizerunek miasta organizatora. Ewolucja tego wizerunku oraz jego ewaluacja stały się główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
W publikacji przedstawiono opis takich kategorii, jak m.in.: turystyka religijna, turystyka miejska, wydarzenia, wizerunek miasta. Rezultaty badań mają walor aplikacyjny dla zarządzających miastem oraz podmiotów branży turystycznej, dostarczając wiedzy formalnej w zakresie oceny wizerunkowej miasta badanych subpopulacji (mieszkańców i turystów Krakowa). Wielowątkowy dobór treści może stanowić atrakcyjne opracowanie dla studentów na kierunkach związanych z turystyką i marketingiem terytorialnym. Monografia jest wartościowym źródłem informacji dla władz administracyjnych i samorządowych nie tylko Krakowa, ale innych rejonów recepcji turystycznej w Polsce, a w szczególności dużych miast.
Książka "Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych" - Agata Niemczyk, Renata Seweryn (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2018 r.