pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych

Autor książki:

Agata Niemczyk, Renata Seweryn

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 180 s.
Wymiar: 165x238 mm
EAN: 9788381285537
ISBN: 978-83-8128-553-7
Data: 2018-03-22
Cena wydawcy: 89.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Działania włodarzy miast wokół kształtowania pozytywnego wizerunku miejsca jawi się jako niezbędne, biorąc pod uwagę, że ten odgrywa znaczącą rolę w procesie podejmowania decyzji przez nabywcę. Dotyczy to zarówno turystów (odnośnie do wyboru miejsca docelowego podróży), jak i mieszkańców (odnośnie do miejsca zamieszkania - obecnego lub potencjalnego). Wielkie wydarzenia, do których należą Światowe Dni Młodzieży w Krakowie, niewątpliwie kształtują wizerunek miasta organizatora. Ewolucja tego wizerunku oraz jego ewaluacja stały się główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

W publikacji przedstawiono opis takich kategorii, jak m.in.: turystyka religijna, turystyka miejska, wydarzenia, wizerunek miasta. Rezultaty badań mają walor aplikacyjny dla zarządzających miastem oraz podmiotów branży turystycznej, dostarczając wiedzy formalnej w zakresie oceny wizerunkowej miasta badanych subpopulacji (mieszkańców i turystów Krakowa). Wielowątkowy dobór treści może stanowić atrakcyjne opracowanie dla studentów na kierunkach związanych z turystyką i marketingiem terytorialnym. Monografia jest wartościowym źródłem informacji dla władz administracyjnych i samorządowych nie tylko Krakowa, ale innych rejonów recepcji turystycznej w Polsce, a w szczególności dużych miast.

Książka "Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych" - Agata Niemczyk, Renata Seweryn (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2018 r.