Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 215 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788381879132 |
ISBN: | 978-83-8187-913-2 |
Data: | 2020-08-21 |
Opis książki:
W książce zaprezentowano szczegółową analizę oraz kategoryzację istotnych zagadnień dotyczących wizerunku gminy i jego ochrony, w tym m.in.:
- budowanie wizerunku gminy, kreowanie marki i branding gminy, kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy, rola logotypu jako elementu identyfikacji wizualnej gminy;
- wizerunek jako dobro osobiste gminy: pojęcie dobra osobistego osoby prawnej i jego charakter prawny, wizerunek jako dobre imię gminy, identyfikacja wizualna gminy, hasła promocyjne i slogany reklamowe gminy;
- ochrona wizerunku gminy: środki ochrony dó osobistych gminy, przykłady naruszenia wizerunku gminy oraz strefy identyfikacji wizualnej, roszczenia w przypadku naruszeń.
W publikacji odwołano się nie tylko do jurydycznego rozumienia "wizerunku", lecz także przywołano kontekst badań socjologicznych oraz ekonomicznych, przede wszystkim z zakresu marketingu i promocji. Takie ujęcie tematu przedstawia szerszy zakres przesłanek i uwarunkowań, jakimi kieruje się jednostka samorządu terytorialnego w tworzeniu i wykorzystywaniu swojego wizerunku.
Książka "Wizerunek gminy i jego ochrona" - Natalia Mrukowska - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 215 stron i została wydana w 2020 r. Cena 130.52 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.