pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wiwat agencja

Autor książki:

Peter Mayle

Dane szczegółowe:
Wydawca: Prószyński
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 118 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788376481548
ISBN: 978-83-7648-154-8
Data: 2009-06-17
pozycja niedostępna

Opis książki:

Reklama jest dźwignią handlu? Nieprawda! Reklama jest czymś znacznie więcej: trybami, dzięki którym działa światowy biznes, olejem, dzięki któremu te tryby mogą sprawnie pracować, silnikiem, który je napędza, paliwem spalanym przez ten silnik... Krótko mówiąc: bez reklamy świat, jaki znamy, nie mógłby funkcjonować - a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób...
Peter Mayle, który przed rozpoczęciem kariery pisarskiej przepracował wiele lat i w tych największych, i w tych całkiem niedużych agencjach reklamowych, z właściwym sobie poczuciem humoru odsłania kulisy funkcjonowania reklamowego biznesu. Skrząca się dowcipem, pełna bezlitosnych, ale zaprawionych ciepłem i sympatią obserwacji książka pozwala laikom zrozumieć przynajmniej podstawowe zasady rządzące światem reklamy, fachowcom z branży zaś być może da okazję do refleksji nad śmiesznostkami i absurdalnościami ich profesji. Nawet obraz w krzywym zwierciadle bywa niekiedy pouczający!
Peter Mayle
Autor popularnych książek o Prowansji. Po ukończeniu dwudziestu jeden lat przeprowadził się z Anglii do Nowego Jorku i podjął pracę w agencji reklamowej Davida Ogilvy ego. Gdy osiągnął szczyt kariery, doszedł do wniosku, że przestała go bawić, po czym rzucił "to wszystko" i wyjechał z żoną do Prowansji z zamiarem napisania powieści. Prawdziwą sławę przyniósł mu "Rok w Prowansji", w którym opisuje swoje doświadczenia i przygody w nowym kraju.

Książka "Wiwat agencja" - Peter Mayle - oprawa miękka - Wydawnictwo Prószyński. Książka posiada 118 stron i została wydana w 2009 r.