pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Winning znaczy zwyciężać

Autor książki:

Suzy Welch, Jack Welch

Dane szczegółowe:
Wydawca: Studio Emka
Rok wyd.: 2005
Oprawa: twarda
Ilość stron: 400 s.
Wymiar: 150x230 mm
EAN: 9788388931710
ISBN: 83-88931-71-7
Data: 2006-01-02
Cena wydawcy: 32.49 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA.
Książka Winning zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo opłaca się darzyć szacunkiem innych.
Książka jest podzielona na trzy części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana, pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.

Książka "Winning znaczy zwyciężać" - Suzy Welch, Jack Welch - oprawa twarda - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2005 r.