Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 400 s. |
Wymiar: | 150x230 mm |
EAN: | 9788388931710 |
ISBN: | 83-88931-71-7 |
Data: | 2006-01-02 |
Opis książki:
Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA.
Książka Winning zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo opłaca się darzyć szacunkiem innych.
Książka jest podzielona na trzy części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana, pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.
Książka "Winning znaczy zwyciężać" - Suzy Welch, Jack Welch - oprawa twarda - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2005 r.