Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | IFC PRESS |
Rok wyd.: | 2002 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 230 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788391351994 |
ISBN: | 83-9135-199-8 |
Data: | 2008-11-14 |
Cena wydawcy: 71.40 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
"Poznając opisywane przez Jacka Trouta "prawdy biznesowe" myślimy z lekką zazdrością: dlaczego sam na to wcześniej nie wpadłem? Jestem przekonany, że lektura tej książki pobudzi u wielu przedsiębiorców intuicję i wyczucie, umożliwiające odkrycie kolejnych prawd poprzez własne sukcesy w biznesie. Tomasz Sielicki, prezes zarządu, Computer Land S.A.
Książka "Wielkie Marki wielki kłopot" - Jack Trout - oprawa twarda - Wydawnictwo IFC PRESS. Książka posiada 230 stron i została wydana w 2002 r.