pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wielkie Marki wielki kłopot

Autor książki:

Jack Trout

Dane szczegółowe:
Wydawca: IFC PRESS
Rok wyd.: 2002
Oprawa: twarda
Ilość stron: 230 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788391351994
ISBN: 83-9135-199-8
Data: 2008-11-14
Cena wydawcy: 71.40 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Poznając opisywane przez Jacka Trouta "prawdy biznesowe" myślimy z lekką zazdrością: dlaczego sam na to wcześniej nie wpadłem? Jestem przekonany, że lektura tej książki pobudzi u wielu przedsiębiorców intuicję i wyczucie, umożliwiające odkrycie kolejnych prawd poprzez własne sukcesy w biznesie. Tomasz Sielicki, prezes zarządu, Computer Land S.A.

Książka "Wielkie Marki wielki kłopot" - Jack Trout - oprawa twarda - Wydawnictwo IFC PRESS. Książka posiada 230 stron i została wydana w 2002 r.