Tytuł książki:
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm
Autor książki:
Mark Brownley
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 206 s. |
Wymiar: | 140x210 mm |
EAN: | 9788324605392 |
ISBN: | 83-246-0539-8 |
Data: | 2009-03-28 |
Cena wydawcy: 33.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Czasami, gdy obserwujemy duże firmy, zdumiewa nas to, że udaje im się jakoś funkcjonować -- mimo przerostu biurokracji, gigantycznych pensji dyrektorów, kosmicznych budżetów reklamowych i ekstrawaganckich siedzib, których utrzymanie kosztuje miliony. A jednak to właśnie te firmy trwają na rynku od lat, wyznaczają trendy i mają kolosalne zyski! Jest to możliwe, ponieważ korporacje stosują podział pracy, realizują wymierne cele i konsekwentnie trzymają się obranego kursu.
Książka "Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm" - Mark Brownley - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 206 stron i została wydana w 2007 r.