Widoczne uczenie się dla nauczycieli. Jak maksymalizować siłę oddziaływania na uczenie się
John Hattie
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Centrum Edukacji Europejskiej |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 392 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788364602528 |
ISBN: | 978-83-6460-252-8 |
Data: | 2015-12-08 |
Opis książki:
Książka prof. Johna Hattiego to pozycja, której nie wolno przegapić nikomu, kto chce otrzymać uzasadnioną naukowo odpowiedź na pytanie: "W jaki sposób możemy poprawić osiągnięcia w szkole?". Omawia syntezę wyników ponad 900 badań obejmujących miliony uczniów i jest największym jak dotąd opracowaniem obserwacji, co faktycznie wpływa na uczenie się, skierowanym do zarządzających oświatą, dyrektorów, nauczycieli, studentów pedagogiki i szkolnych liderów.
W programie Szkoła Ucząca Się czekaliśmy na taką publikację - prezentującą całościowe podejście do nauczania i jego organizacji, którego celem jest skuteczne i wartościowe uczenie się uczniów. Książka Johna Hattiego wskazuje drogę profesjonalizacji zawodu nauczyciela i pracy szkoły, do czego od lat wraz ze współpracującymi z nami szkołami dążymy - ze wstępu Jacka Strzemiecznego.
Książka "Widoczne uczenie się dla nauczycieli. Jak maksymalizować siłę oddziaływania na uczenie się" - John Hattie - oprawa miękka - Wydawnictwo Centrum Edukacji Europejskiej. Książka posiada 392 stron i została wydana w 2015 r.