Wideokomunikowanie polityczne w internecie. Youtube i polskie partie polityczne w latach 2011-2014
Piotr Jaworowicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788380852075 |
ISBN: | 978-83-8085-207-5 |
Data: | 2016-07-05 |
Opis książki:
Publikacja dotyczy wykorzystania wiodącego na świecie portalu wideo w komunikacji politycznej. Książka systematyzuje dotychczasową wiedzę na temat działań największych polskich partii politycznych w zakresie emisji treści audiowizualnych w internecie. Zawiera obszerne badanie dotyczące efektywności prowadzenia przez partie parlamentarne komunikacji w serwisie You Tube w latach 2011-2014. Wskazuje możliwości dalszych badań nad zagadnieniem nadawania internetowych przekazów audiowizualnych w komunikowaniu politycznym. Książka adresowana jest do praktyków i teoretyków komunikowania politycznego - badaczy, skupiających się na tematyce marketingu politycznego, kampanii wyborczych i politycznego public relations oraz dla specjalistów planujących i realizujących kampanie polityczne. Wnioski dotyczące wykorzystania portalu You Tube do celów politycznych będą cenne dla medioznawców, w szczególności zaś badaczy zajmujących się obszarem nowych mediów. Patron medialny: Marketingowe Obserwacje.
Książka "Wideokomunikowanie polityczne w internecie. Youtube i polskie partie polityczne w latach 2011-2014" - Piotr Jaworowicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2016 r.