pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Wideokomunikowanie polityczne w internecie. Youtube i polskie partie polityczne w latach 2011-2014

Autor książki:

Piotr Jaworowicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788380852075
ISBN: 978-83-8085-207-5
Data: 2016-07-05
Cena wydawcy: 46.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja dotyczy wykorzystania wiodącego na świecie portalu wideo w komunikacji politycznej. Książka systematyzuje dotychczasową wiedzę na temat działań największych polskich partii politycznych w zakresie emisji treści audiowizualnych w internecie. Zawiera obszerne badanie dotyczące efektywności prowadzenia przez partie parlamentarne komunikacji w serwisie You Tube w latach 2011-2014. Wskazuje możliwości dalszych badań nad zagadnieniem nadawania internetowych przekazów audiowizualnych w komunikowaniu politycznym. Książka adresowana jest do praktyków i teoretyków komunikowania politycznego - badaczy, skupiających się na tematyce marketingu politycznego, kampanii wyborczych i politycznego public relations oraz dla specjalistów planujących i realizujących kampanie polityczne. Wnioski dotyczące wykorzystania portalu You Tube do celów politycznych będą cenne dla medioznawców, w szczególności zaś badaczy zajmujących się obszarem nowych mediów. Patron medialny: Marketingowe Obserwacje.

Książka "Wideokomunikowanie polityczne w internecie. Youtube i polskie partie polityczne w latach 2011-2014" - Piotr Jaworowicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2016 r.